Ime:
Lokacija: zagreb, Croatia

11/01/2007

SVJETLOST

Prošlo je dosta dana od napada oštrim, hladnim

metalom premazanim zmijskim otrovom…

Utjehu nisam nalazio u alkoholu,

već sam ju pronašao u radu.

Radio sam i po deset sati da zaboravim na tugu.

Najgore je bilo kada sam kući došao,

i kada tugu sam osjetio.

I kada sam u tuzi i suzama zaspao u fotelji

gledajući film, probudila me toplina,

topla zraka svjetlosti, pokušavala

je prodrijeti do mojeg

slomljenog srca.

I ja sam se nasmiješio, bio sam sretan na trenutak,

trenutak, kao vječnost mi je bila.

Na poslu sam se smiješio, bio sam veseo…

živ sam… pobijedio sam otrov…

rana mi se polako oporavlja…

Danas se javila poznanica,

poziva me u Sisak u nedjelju,

svakako ću poći.

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica