Ime:
Lokacija: zagreb, Croatia

11/11/2007

KRALJEVSKI TRETMAN

Pomoć, kao da mi je stigla u pravi tren,

kad sam izgubio nadu i dobru prijateljicu

koja se okrenula protiv mene i izdajnički mi zabila

oštar hladan metal premazan zmijskim otrovom,

dobio sam mail s brojem telefona.

Nakon par dana sam smogao hrabrosti i plašljivim glasom

razgovarao s ženskom osobom divnog, toplog glasa.

U subotu sam u 18h bio naručen kod nje.

Na vrijeme sam stigao, iako sam bio umoran i biciklom sam krenuo

u zadnji čas.

Nakon kratkog razgovora, smjestio sam se u udobnu fotelju,

pokrila me s dva sloja ugodne, mekane, tople, tanke deke

i masirala mi glavu. Super sam se osjećao.

Osjećao sam ugodnu toplinu kako prolazi kroz mene.

Prestala mi masirati glavu i zadržala ruke na glavi.

Ubrzo sam utonuo u san, možda prebrzo, primijetila je.

Tijekom seanse me je pokrivala s par sloja deka.

Bilo mi je toplo, ali ne prevruće, taman za mene.

Nekoliko sam se puta budio i tonuo u san.

Za to vrijeme sam čuo auto, zvuk gume kako se kotrlja po cesti,

vjetar kako trese grane i raznosi suho lišće,

škripanje drvenih stepenica u susjednoj kući,

kap kiše koja udara o asfalt…

Četiri sata uživanja proletjelo je brzo, možda prebrzo.

Polako me budila i ponudila toplom gustom juhom.

Odveli su me doma u toplom autu i dogovorili

tretman za sljedeći put.

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica